• Español
  • English
  • Català
FactorPFactorPFactorPFactorP
  • Qui som?
  • Serveis
    • Coaching
    • Psicologia de la salut
    • Formació
    • Servei de consultoria
    • Gestió de Projectes
  • Social P
  • Blog
  • Contacte
iconoformacion-factor-p

Formació

“Jo no ensenyo als meus alumnes, només els hi proporciono les condicions en les que puguin aprendre” (Albert Einstein)

La informació està a l’abast de totes les persones, l’aprenentatge només està a l’abast de qui ho experimenta. Per això, el nostre concepte de formació es basa en l’acció. Perquè no n’hi ha aprenentatge sense acció.

El nostre model de formació està enfocat al canvi de l’observador que som. Ja que, canviant la nostra manera d’observar les coses, canviem automàticament la nostra manera d’actuar i, com a darrera conseqüència, canviem de manera d’ésser.

A més, entenem la persona com a ésser tridimensional: cos, ment i emoció, pel que la nostra formació no té com a únic objectiu la ment, com succeeix a la formació tradicional implantada des de fa dècades, sinó totes les seves dimensions.

D’aquí que els nostre mòduls de formació consisteixin en dinàmiques vivencials que ajuden a la persona a aprendre i a experimentar els conceptes que es tracten, no a memoritzar-los. D’aquesta manera, queden automàticament incorporats en aquesta i per tant disponibles per l’acció en qualsevol moment.

liderazgo-coaching-facor-p

Lideratge

L’objectiu d’aquest mòdul és que la persona aprengui, i per tant incorpori, els conceptes indispensables per ser un veritable líder.

A través de dinàmiques vivencials treballem conceptes com Autoritat, Comunicació, Visió, Confiança, Responsabilitat, Vulnerabilitat i Valors, entre d’altres, a través de l’ús de distincions lingüístiques que ajudarà al canvi d’observador que persegueix la nostra formació.

Partint de la premissa de que el llenguatge no és innocent, hem observat en els últims temps un deteriorament de l’essència del terme lideratge, vinculant-lo amb certes maneres d’actuar que disten molt del seu veritable sentit i significat. Aquesta vinculació, incorrecta sota el nostre punt de vista, és la que nosaltres anomenem “liderasco”.

M’apunto!
15-gestion-efectiva-de-equipos-factor-p

Gestió efectiva
d’equips

Un equip està format per persones, d’aquesta manera entendre la seva diversitat i la seva acceptació com a éssers legítims es converteix en un factor clau per la seva gestió efectiva.

L’objectiu d’aquest mòdul és que la persona aprengui conceptes necessaris per una gestió efectiva d’un equip com a sistema.

A través de dinàmiques vivencials, treballem conceptes com Acceptació, Visió Compartida, Desenvolupament de Potencial, Felicitat i Comunicació, entre d’altres.

L’aprenentatge d’aquests conceptes es traduirà en la consecució d’objectius i felicitat de l’equip.

M’apunto!
13-reinventate-factor-p

Reinventa’t

L’objectiu d’aquest mòdul és que la persona aprengui, a través de dinàmiques vivencials, el funcionament de les tres dimensions de la persona: cos, ment i emoció i la interacció entre totes tres.

En aquest mòdul acompanyem a la persona a prendre consciència d’allò que li està limitant i, a través de la seva responsabilitat, li ajudem a desenvolupar un pla d’acció per canviar-lo, iniciant d’aquesta manera l’apassionant camí de la reinvenció contínua d’un mateix.

Treballem com el nostres pensaments, les nostres creences i la nostra corporalitat poden limitar-nos en aconseguir la millor versió de nosaltres mateixos.

Els éssers humans estem dissenyats per poder reinventar-nos en tot moment en un entorn contínuament canviant. Descobrir el funcionament intern de la persona és el primer pas per la reinvenció d’un mateix. Les persones podem arribar a ser el que volem realment ser. La presa de consciència i la responsabilitat són dos factors claus que permeten a la persona reinventar-se constantment.

M’apunto!
17-comunicacion-efectiva-factor-p

Comunicació efectiva

L’objectiu d’aquest mòdul és que la persona aprengui conceptes necessaris per generar converses productives amb un mateix i amb els demés.

A través de dinàmiques vivencials, en aquest mòdul treballem conceptes com Actes de la parla, Nivells d’escolta, Disseny de converses, entre d’altres, a través de l’ús de distincions lingüístiques que ajudaran al canvi d’observador que es requereix per ajudar a la persona a assolir un nivell conversacional productiu.

Els éssers humans som éssers lingüístics que vivim en el llenguatge. Com éssers conversacionals que som, i derivat del poder generatiu del llenguatge, esdevenim en el resultat de les nostres converses, ja siguin aquestes privades (amb nosaltres mateixos) o públiques (amb altres persones).

La escolta precedeix a la parla, per tant en la mesura que aprenguem a escoltar, aprendrem també a conversar de manera diferent, obtenint resultats extraordinaris que ens ajuden a dissenyar el futur que vulguem.

M’apunto!
18-habilidades-sociales-factor-p

Habilitats Socials

L’objectiu d’aquest mòdul és que la persona aprengui primer a identificar i definir a través del llenguatge les seves pròpies emocions i les de la persona amb la que s’interrelacioni, i segon, a descobrir i/o desenvolupar les seves habilitats.

En aquest mòdul treballem, a través de dinàmiques vivencials, conceptes com Judicis o Creences, Nivells d’Escolta, Expectatives, Feedback, Acceptació i Disseny de converses, entre altres, a través de l’ús de distincions lingüístiques que ajudaran al canvi d’observador que garanteix les eines necessàries per mantenir unes relacions interpersonals satisfactòries.

Les persones som éssers socials i com a tals necessitem interrelacionar-nos. Per cobrir aquesta necessitat intrínseca a la condició d’ésser humà, disposem d’una sèrie d’eines (habilitats) focalitzades en facilitar la relació amb els nostres semblants. Quant més desenvolupades tinguem aquestes eines, millors seran les nostres relacions interpersonals i millor serà el nostre estat de benestar social e individual.

Partint de la premissa que les persones som éssers emocionals (sistema límbic del cervell), és a través de la connexió emocional amb l’altre (ressonància límbica) quan aconseguim la millor versió de la nostra interacció amb aquest. Aprendre a identificar l’estat emocional propi i el de l’altre, és per tant la clau per interrelacionar-nos satisfactòriament amb els nostres semblants.

M’apunto!
19-paternidad-responable-factor-p

Paternitat Responsable

L’objectiu d’aquest mòdul és que la persona (pare, mare o futur pare o mare) aprengui que la interacció entre la seva manera de ser i d’actuar en el present pot determinar el desenvolupament futur del potencial del seu fill/a. Assumim que tots els pares tenen una responsabilitat adquirida i acceptada en l’educació i el desenvolupament dels seus fills des del moment del seu naixement.

Assumim també que tots els pares somnien amb un futur igual o, generalment millor pels seus fills. Aprendre com la manera d’actuar quotidiana de la mare o del pare pot arribar a limitar i condicionar el desenvolupament del potencial il·limitat del fill/a en el futur, es converteix en una peça clau per poder exercir aquesta responsabilitat adquirida en tota la seva essència, ajudant avui a que els fills/es aconsegueixin desenvolupar el seu potencial il·limitat en el futur.

M’apunto!
20-la-adolecencia-y-yo-factor-p

L’adolescència i jo

L’objectiu d’aquest mòdul és que la persona aprengui a normalitzar primer aquesta etapa natural i important del cicle vital i segon, a incorporar noves eines i recursos que facilitin la comunicació entre els actors i que permetin a l’adolescent sentir-se acompanyat en aquest important període de transició.

Per això treballem, a través de dinàmiques vivencials, conceptes com Autonomia, Independència, Autoestima, Comunicació i Conductes de Risc entre d’altres, a través de l’ús de distincions lingüístiques que ajudaran al canvi d’observador que es requereix per abordar aquesta etapa des del gaudiment, en lloc de des del problema.

L’adolescència, el període clau de transició entre la infància i l’etapa adulta de la persona és, en moltes ocasions, identificat com un període problemàtic i per tant afrontat des del problema, generant estrès i problemes de comunicació. És molt més productiu enfocar-lo des de l’oportunitat d’aprenentatge que és per a tots els actors: pares, adolescents, professors, etc.

Un exemple clar d’aquesta identificació incorrecta és la banalització, a través del llenguatge, d’aquesta etapa vital en el desenvolupament humà, definint-se col·loquialment amb el terme “edat del pavo”. Gaudir d’aquesta apassionant e irrepetible etapa del desenvolupament de la persona és del tot possible a tots els nivells, ja sigui com adolescent, com a pare o mare, com a docent o com a educador en el lleure.

Aquest mòdul formatiu va destinat a adolescents, pares, docents i educadors en el lleure.

M’apunto!
21-metodo-ad-hoc-factor-p

Mòdul Ad-Hoc

Creiem que la formació es deu adequar a les necessitats. Per això, posem a disposició d’equips, comunitats, organitzacions i empreses tot el nostre coneixement per elaborar mòduls formatius adaptats a cobrir les necessitats puntuals i específiques de les persones que ho formen.

M’apunto!
L’educació és la base del desenvolupament i un aspecte fonamental de l’ésser humà.
Vine i informa’t sobre els nostres mòduls de formació.

FACTOR P PSICOLOGIA Y COACHING, SL com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de gestionar i tramitar la teva inscripció a l'activitat de formació. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat.

Contacte

info@factorp.es
+34 938 575 749

Direcció

C/Consell de Cent 413 – 415 5º 3ª
08009 BARCELONA
  • Avís legal
  • Política de privacidad
  • Política de cookies
  • Política de les xarxes socials
Copyright 2016 FactorP | Todos los derechos reservados
  • Qui som?
  • Serveis
    • Coaching
    • Psicologia de la salut
    • Formació
    • Servei de consultoria
    • Gestió de Projectes
  • Social P
  • Blog
  • Contacte
FactorP
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si contínua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informacióAcceptoMés info.